sales.label.learnyourpoints
על מנת להשתמש באתר האינטרנט שלנו בצורה יעילה ומהירה יותר, אנו ממליצים להשתמש
ב-Microsoft Internet Explorer 9x (או חדש יותר) + Google Chrome או Mozilla Firefox גם מתאימים

שירות לקוחות

צור קשר

על מנת לקבל סיוע טלפוני אנא צור קשר עם מוקד שירות הלקוחות .

03-5007000

שעות הפעילות:
ראשון-חמישי: 09:30-18:00

שישי וערבי חג: 09:30-12:30

מדוע עליי להירשם לאתר?

על מנת לרכוש כרטיסים באתר עליך להירשם ללא תשלום לאתר. Ticketmaster IL ההרשמה לאתר הינה ללא תשלום ומקנה לך רכישה מהירה של כרטיסים, המלצות על אירועים לפי ההעדפות שלך ועוד. נא וודא כי הינך מוסר פרטים מלאים ומדויקים על מנת שהכרטיסים יגיעו לכתובת המדויקת.

כיצד אני נרשם לאתר?

על מנת להירשם לאתר עליך ללחוץ על הלשונית "כניסה לאתר" המופיעה בחלקו העליון של דף הבית ולאחר מכן על הכפתור "פתח חשבון" ולמלא את פרטיך.

כיצד ניתן לברר מה מצב ההזמנה שלי?

תוכל לעקוב אחרי מצב הזמנתך דרך באתר. לשם כך עליך להגיע לעמוד "הפרופיל שלי". תוכל למצוא את תיבת ההתחברות בחלק הימני העליון של דף הבית .  

לאחר שהתחברת באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך, לחץ על ההזמנות שלך.

במידה ונתקלת בבעיה ניתן לפנות למוקד הטלפוני שלנו 03-5007000 .  

איך אני יכול לאסוף את הכרטיסים שרכשתי?

ניתן לאסוף את הכרטיסים במשרדי Ticketmaster IL ברחוב יצחק רבין 7, ראשון לציון . בימים: ראשון –חמישי 09:30-18:00 שישי וערבי חג- 09:30-12:30 עד 48 שעות לפני האירוע. כמו כן, ניתן לאסוף את הכרטיסים מהקופות ביום האירוע.

מי מחויב בכרטיס? מאיזה גיל צריך כרטיס?

כל גיל מחויב בתשלום עבור כרטיס, אלא אם כן מפורט אחרת. תוכלו לעקוב אחרי המידע דרך אזור "שים לב" שמופיע בדף המכירה של האירוע בו אתם מבקשים לרכוש כרטיסים.

מהי מכירה מוקדמת? איך אני יכול ליהנות מהטבת מכירה מוקדמת?

באירועים מסוימים, מארגני האירוע יכולים להחליט למכור כרטיסים ללקוחות מסוימים במכירה מוקדמת. לדוגמא, מכירה מוקדמת של כרטיסים למחזיקי כרטיסי אשראי מסוג מסוים.

האם ניתנת הנחה על מחירי הכרטיסים למשלמים בכרטיסים מסוימים?

באירועים מסוימים, בוחרים מארגני האירוע להעניק הנחות מיוחדות למחזיקי כרטיסי אשראי מסוימים. תוכלו לעקוב אחרי המידע דרך אזור "שים לב" שמופיע בדף המכירה של האירוע בו אתם מבקשים לרכוש כרטיסים.

קיבלתי הודעת שגיאה במהלך תהליך רכישת הכרטיס, מה עליי לעשות?

במידה וקיבלת הודעת שגיאה, עליך להגיע לעמוד "הפרופיל שלי". תוכל למצוא את תיבת ההתחברות בחלק הימני העליון של דף הבית. באזור "הכרטיסים שלי", תוכל לראות את רשימה הכרטיסים שרכשת.
אם העסקה שלך אינה מופיעה בסעיף "הכרטיסים שלי", פרוש הדבר שהעסקה שלך לא מומשה .

לא קיבלתי את מספר המעקב אחר העסקה שלי בעת ביצוע הרכישה. האם הכרטיס שלי הוזמן?

בדוק באזור "הכרטיסים שלי" תחת תפריט "הפרופיל שלי". אם הכרטיסים שרכשת אינם מופיעים  באזור "הפרופיל שלי", סביר להניח שאירעה שגיאה והעסקה לא הושלמה. כדי לקבל מידע מדויק בנושא, תוכל ליצור קשר עם המוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 03-5007000 . נציגי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לסייע לך .

איך אני יכול לברר מה מצב ההזמנה שלי?

תוכל לעקוב אחרי מצב הזמנתך באתר. לשם כך עליך להגיע לעמוד "הפרופיל שלי". תוכל למצוא את תיבת ההתחברות בחלק הימני העליון של דף הבית .  לאחר שהתחברת באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך, לחץ על "הכרטיסים שלי".

בנוסף, תוכל לבדוק במוקד שירות הלקוחות שלנו עם נציגי השרות בטלפון 03-5007000.

בחרתי בהדפסה ביתית אך לא קיבלתי את הכרטיסים למייל, מה עליי לעשות?

במידה ולא קיבלת את הכרטיסים למייל, בדוק את תיבת "דואר הזבל". לעיתים דואר מסוג זה מסווג כספאם, ולכן הוא נשלח לתיקייה זו. במידה ולא איתרת את הכרטיסים, צור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-5007000

האירוע שלי בוטל, מה עליי לעשות? האם אוכל לקבל החזר כספי?

מדי פעם, אירועים מתבטלים או נדחים ע"י ההפקה, האמן ועוד מגוון רחב של סיבות כגון תנאי מזג אוויר, מחלה, מקום המופע הועבר וכו'. במידה והאירוע בוטל או נדחה תצא הודעה רשמית בערוצי המדיה השונים לרבות אתר האינטרנט של Ticketmaster IL . במידה של ביטול או דחייה של אירוע, Ticketmaster IL תשיב לרוכשים את עלות הכרטיסים ודמי הטיפול.

במקרה של ביטול אירוע ע"י המפיק הלקוח יקבל החזר כספי מלא.
במידה ושילמת באמצעות כרטיס אשראי, האשראי שבאמצעותו בוצעה העסקה יזוכה. תוכל לראות את הזיכוי בדו"ח פירוט עסקאות האשראי שלך בחודש העוקב למועד שבו רכשת את הכרטיסים.

במידה שילמת במזומן עליך ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 03-5007000 נציגי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לסייע לך .

שים לב, באחריותך ליצור קשר עם Ticketmaster IL באמצעות פנייה טלפונית למוקד שירות הלקוחות. ברגע שנקבל הודעה רשמית על ביטול או דחיית אירוע, אנו נעשה מאמצים סבירים כדי להודיע למחזיקי הכרטיסים על ביטול או דחיית האירוע באמצעות מספר הטלפון או הדואר האלקטרוני. לכן, אנו ממליצים לוודא שהמידע שמסרת בשלב ההרשמה לאתר Ticketmaster IL מעודכן.

האם ניתן לבטל כרטיס בודד או רק חלק מההזמנה שביצעתי?

לא. על מנת לבטל חלק כרטיס בודד או רק חלק מההזמנה עליך לבטל את כל העסקה שביצעת.
היכנס לאתר Ticketmaster IL, בחלק הימני העליון של דף הבית, גש לתפריט "הפרופיל שלי" ולאחר מכן בחר באפשרות "הכרטיסים שלי". אתר את הכרטיס שברצונך לבטל ולחץ על כפתור "בטל כרטיס".
יהיה עליך למלא את הטופס ולהמתין לתגובה בדוא"ל. אנו ממליצים לוודא שהמידע שמסרת בשלב ההרשמה לאתר Ticketmaster IL מעודכן.
במידה וברצונך לבטל רק חלק מההזמנה עליך ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 03-5007000 .
נציגי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לסייע לך .
ביטול עסקה לרכישת כרטיס יתאפשר בכפוף לתנאי הביטול המופיעים בתקנון המפורסם באתר זה לחץ כאן למעבר לתקנון

מהי עלות דמי ביטול הזמנה?

Ticketmaster IL גובה דמי ביטול בגובה 5% מעלות הכרטיס או 100 ₪ כנמוך מבניהם.
ביטול עסקה לרכישת כרטיס יתאפשר בכפוף לתנאי הביטול המופיעים בתקנון המפורסם באתר זה לחץ כאן למעבר לתקנון

מדוע אני צריך לשלם דמי טיפול?

על כל הזמנה טלפונית ואינטרנטית מתווסף חיוב על סך 5 ₪ כתלות בכמות הכרטיסים הנרכשת. דמי הטיפול הם בגין עלות הטלפנים, השירותים, הטכנולוגיה והוצאות הנדרשות לטיפול בהזמנה.

איבדתי את הכרטיס שלי/ הכרטיס שלי נקרע, מה עליי לעשות?

במידה וכרטיסך אבד/נקרע עליך ליצור קשר עם שירות הלקוחות. במידה ופרטיך נמצאים במערכת נוכל להדפיס לך את הכרטיס מחדש ולשלוח אותו אליך באחת מהאפשרויות המשלוח המוצעות. נציגי שירות הלקוחות שלנו ישמחו לסייע לך: 03-5007000

כיצד אפשר לרכוש כרטיסים דרך מוקד המכירות הטלפוני של ticketmaster il ?

מוקד המכירות של ticketmaster il : 03-5007000. שעות פתיחה: ימים א-ה בין השעות 9:30-18:00

האם ניתן לבטל עסקה?

"ניתן לבטל עסקה תוך 14 (ארבעה עשר) ימים ממועד ביצוע העסקה ובתנאי שהביטול ייעשה לא יאוחר מ-7 (שבעה) ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני מועד האירוע, שבגינו התבצעה העסקה. היה ובוטלה רכישה בהתאם למצוין מעלה, יהיה המשתמש זכאי להחזר כספי בסך הסכום ששולם על ידי המשתמש בפועל, בניכוי דמי ביטול עבור כל כרטיס, בסך 5% ממחיר רכישת הכרטיס או 100 ₪ (לפי הנמוך ביניהם).

ניתן להגיש בקשה לביטול עסקה באמצעות הודעת דוא""ל לכתובת המייל של מוקד ההזמנות ושירות הלקוחות בכתובת: info@tmisrael.co.il או באמצעות הגשת בקשת ביטול דרך הפרופיל האישי באתר בכתובת: https://www.tmisrael.co.il/login/ALL/iw

מהן אפשרויות המשלוח שעומדים לרשותי?

כרטיס בהדפסה ביתית!

בסיום העסקה תקבל שתי הודעות בדואר אלקטרוני. פתח את זו שהנושא שלה הוא “סיכום העסקה שלך בטיקטמאסטר ישראל”. הדפס את קובץ ה-PDF המצורף. שים לב, כל כרטיס נשלח בדף נפרד ועליך להדפיס כל אחד ואחד מהם.

כל כרטיס נשלח בדף נפרד, עליך להדפיס את כולם .כדי לצפות בכרטיס עליך להתקין Adobe Acrobat Reader על המחשב שלך .

אסוף את הכרטיסים בעצמך!

בסיום העסקה יישלח לך מספר אסמכתה. עליך לבוא לאסוף את הכרטיסים עם מספר האסמכתא, תעודת זהות בתוקף וכרטיס האשראי שאיתו קנית את הכרטיסים

תוכל לאסוף את הכרטיסים לפני יום האירוע ממשרדי הכרטיסים של טיקטמאסטר ישראל או בקופה ביום האירוע.
ניתן לאסוף את הכרטיסים שרכשת ממשרדי חברת "טיקטמאסטר ישראל" עד 48 שעות לפני יום האירוע ובקופות בערב האירוע. שעות פתיחת הקופות משתנות מאירוע לאירוע, הקפד להתעדכן באתר שלנו על שעות פתיחת השערים באירוע אליו הזמנת כרטיסים.

בכתובת: שדרות יצחק רבין 7 , ראשון לציון- (המסלול האקדמי המכללה למנהל- להיכנס דרך שער 1)

משלוח אקספרס עם שליח עד הבית

הכרטיסים ישלחו לביתך או לכתובת שבחרת עם שליח.

שים לב שיהיה עליך להציג בפניו תעודה מזהה על מנת לקבל את הכרטיסים שרכשת. ביום המסירה תקבל מסרון אישי עם חלון הזמן וקישור ישיר למעקב המשלוח שלך באתר מותאם לסלולר.

במידה והמשלוח לא יתקבל על ידך מעל פעמיים מכל סיבה שהי, השליח יחזיר את הכרטיסים למשרדי חברת "טיקטמאסטר ישראל" . באפשרותך יהיה לאסוף באופן עצמאי את הכרטיסים ממשרדי החברה ללא עלות או לשלם עבור משלוח נוסף.

מהו כרטיס הדפסה ביתית?

בדיוק כמו כרטיס רגיל, כרטיס בהדפסה ביתית מאפשר לך כניסה לאירוע. הכרטיס נשלח אליך לדוא"ל ובאפשרותך להדפיסו בביתך , במקום לאסוף את הכרטיס בקופות.

אנו ממליצים על אפשרות זו ובכך ניתן לחסוך את התור בקופות ואת זמן ההמתנה באמצעות הדפסת הכרטיס בביתך.

יש לשים לב כי הבר-קוד המודפס על גבי הכרטיס בהדפסה ביתית מצד ימין של הכרטיס ברור וקריא. 

שים לב, כרטיס אלקטרוני הינו כרטיס לכל דבר ועניין, הימנע מלפרסם אותו ברבים וזאת בכדי למנוע העתקות או שכפולים של הכרטיס.

אין החברה אחראית על תוצאה של פרסום הכרטיס ברבים.

מהן הדרישות הטכניות של המחשב שלי על מנת לבצע הדפסה מיידית?

כדי להיות מסוגל להדפיס את הכרטיס אתה צריך Adobe Acrobat Reader (גרסה 6.0.1. ומעלה), אותו אתה יכול להוריד כאן. להדפסה, השתמש בנייר לבן רגיל בפורמט A4 . ודא כי התדפיס הוא באיכות גבוהה. הימנע משימוש בהדפסה באיכות נמוכה. ההדפסה צריכה להיעשות בגודל מלא של 93% עד 100% .

האם ניתן להמיר את הכרטיס הפיזי שרכשתי אך טרם קיבלתי לכרטיס בהדפסה ביתית?

לא. במידה ובחרת באפשרות המשלוח לא תוכל להמיר אותה לכרטיס בהדפסה ביתית אחרי סיום העסקה. במידה וחלה בעיה עם חברת השליחויות תוכל ליצור קשר עם שירות הלקוחות השלנו בטלפון 03-5007000.