sales.label.learnyourpoints
על מנת להשתמש באתר האינטרנט שלנו בצורה יעילה ומהירה יותר, אנו ממליצים להשתמש
ב-Microsoft Internet Explorer 9x (או חדש יותר) + Google Chrome או Mozilla Firefox גם מתאימים
אמה שפלן אורח מיוחד עידן רייכל  כרטיסים.

-

אמה שפלן בישראל★ אורח מיוחד: עידן רייכל ★לקוחות בנק הפועלים וגם מחזיקי כרטיס אשראי בנק הפועלים נהנים מהנחה של 100 ₪ הנחה לכל סוגי הכרטיסים!


אמה שפלן מי שהגדירה מחדש את היחס בין אופרה, מוזיקה קלאסית, פופ ורוק מגיעה לישראל למופע אחד במסגרתו תארח את עידן רייכל.


אמה שפלן, זמרת האופרה – פופ - קולורטורה הצרפתייה, משלבת בשירתה את סגנונות האופרה והמוזיקה הקלאסית עם פופ, רוק ואלקטרוני.

את דרכה החלה שפלן כזמרת קלאסית, ועם הזמן התפתחה לסגנונות כמו אופרה, סינתפופ ורוק ויצרה לה סגנון משל עצמה. הוורסטיליות שלה גרמה לקהל שלה להיות מופתע בכל פעם מחדש.

החיבור עם עידן רייכל נוצר בביקורה הקודם של שפלן בישראל, המוסיקה הייחודית של רייכל נודעת במגוון העשיר של שפות מגרמנית, אמהרית, ערבית, ספרדית, צרפתית ועוד שאיתה סחף קהל אדיר מעבר לים ובזכותה נחשב לאחד המוסיקאים הישראלים המצליחים  בעולם.  שיתופי הפעולה הרבים של רייכל לאורך השנים עם אמנים נחשבים בעולם כגון: אלישיה קיז, פטריק ברואל, אינדיאה ארי, מרתה גומז, פארקה טורה, אנדראס שול, ניקוס ורטיס, קרלוס וויוס וכעת כשיתארח בהופעתה של שפלן בישראל.

הקריירה חוצת הגבולות שלה הביאה אותה להופיע במקומות מהמפורסמים בעולם, בהם קונצרטי ענק בבאלי ובבלגרד, באמפי "אולימפיה" ביוון ואף בארמון הקרמלין שבמוסקבה, האופרה אספלאנאד בסינגפור, תיאטרון קארה בהולנד ועוד.אלבומה הראשון "Carmine Meo" שיצא ב-1997 שם את שפלן על המפה של הזמרות המצליחות ביותר בשנות ה-90.
הוא אף היה האלבום הראשון שהציג לעולם את השילוב בין פופ לאופרה, נחשב לאלבום אייקוני וזכה להצלחה רבה עם מכירות של מעל ל-2 מיליון עותקים ברחבי העולם (מתוכם כ-160 אלף עותקים בישראל). כמו כן,

האלבום הגיע לטופ 10 בבלגיה, הולנד, צרפת וניו זילנד ולמעמד פלטינה בניו זילנד, בלגיה, ארגנטינה, הולנד, קנדה, טורקיה, וישראל. בצרפת, צ'ילה, פורטוגל, יוון וספרד הוא הגיע למעמד זהב.
בשנת 2000 לאחר שכבר הפכה לשם דבר ברחבי העולם ובעיקר באירופה, היא נחשפה לראשונה גם אל הקהל האמריקאי עם פסקול הסרט  Red Planet"" של הבמאי אנתוני הופמן.באלבום"Etterna"  שיצא ב-2002 והוקלט באולפני Abby road, שפלן משתפת פעולה עם התזמורת הפילהרמונית של לונדון. שפלן כתבה והלחינה את כל שירי האלבום והוא הגיע למעמד זהב ביוון. שירה "Spente Le Stelle" שיצא באותה השנה, הפך ללהיט לאחר שליווה את אירועי המונדיאל.

אלבומה "Macadam Flower" שיצא ב-2009 הגיע למעמד זהב כפול והציג שפלן מודרנית יותר, שמזוהה עם סגנון אלקטרו-פופ, רוק, סינטי-פופ עם השפעות קלאסיות. גם באלבום זה שפלן כתבה והלחינה את כל השירים והוא כולל שירים באנגלית, צרפתית ואיטלקית. אלבומה הרביעי "Dust of Dandy"  שיצא ב-2013 נכתב והופק על ידה ומציג סאונד אלקטרו – פופ – רוק אפל יותר.

להאזנה לשיריה:
spente le stelle
La Notte Etterna
Falta tu Estrella
Cuor Senza Sangue
Nothing Wrong
The Inferno
il Quinto Cielo
Cuerpo Sin Alma
Ira Di Dio



לפרטים נוספים