sales.label.learnyourpoints
על מנת להשתמש באתר האינטרנט שלנו בצורה יעילה ומהירה יותר, אנו ממליצים להשתמש
ב-Microsoft Internet Explorer 9x (או חדש יותר) + Google Chrome או Mozilla Firefox גם מתאימים
פסטיבל החורף 4  כרטיסים.

-

4 ימים, 3 אולמות ועשרות אמנים ישראליים מובילים

פסטיבל החורף ה- 4 של היכל התרבות תל-אביב יוצא לדרך!

26-29 בינואר, היכל התרבות תל-אביב

פסטיבל החורף של היכל התרבות תל-אביב ביוזמת ההיכל שהפך למסורת יתקיים בינואר 2022 עם הופעות ייחודיות ומרגשות המפגישות בין האמנים והלהקות המובילים והמוכרים בישראל.

במסגרת הפסטיבל, היכל התרבות תל- אביב ייקח לראשונה חלק בהפקת מקור- מופע מיוחד משירי נתן זך, בהפקה משותפת עם 'המון ווליום'. משתתפי המופע:  אסף אמדורסקי, יוני רכטר, כנסיית השכל, נורית גלרון, קרולינה, רונה קינן, ריקי גל, שלומי שבן ושלום חנוך.

עשרות אמנים ייקחו חלק בארבעה ימים של חגיגה בסוף שבוע מוזיקלי בניהולו האומנותי של נועם פיינגולד ביניהם: אחינועם ניני תציין 30 שנה לאלבומה 'רחל ולאה' ועשור ל'ארץ שיר', להקת תיסלם תחגוג 40 שנה ל"רדיו חזק" ותארח את מאור כהן ופיטר רוט, החברים של נטאשה חוגגים 30 שנות יצירה במופע אחרון לסיבוב בו יארחו את שלומי שבת והתזמורת הפילהרמונית שתתארח לראשונה בפסטיבל במופע מיוחד של אבישי כהן והתזמורת .

השנה, יתקיימו חמישה מופעי ג׳אז מסקרנים בניהולו האמנותי של אלי דג׳יברי. המופעים יתקיימו במועדון סלע בהיכל, חלל אינטימי ל 150 איש, כשהקהל יושב בתצורה של 360 מעלות מסביב לבמה. כל חמשת המופעים יוקדשו לאלבומי ג׳אז מופתיים ובביצוע של מיטב מוזיקאי הג׳אז בארץ.

הפסטיבל חוזר לבמות ההיכל, אחרי שנת הקורונה ויתקיים זו השנה הרביעית. באי הפסטיבל יוכלו ליהנות מחוויה מוזיקלית וכן מהתערוכות המוצגות בהיכל התרבות: תערוכת הצילום של משה שי, 'אומרים שהיה פה שמח' המספקת הצצה חד פעמית וייחודית אל מאחורי הקלעים של גיבורי התרבות הישראלית בשנות השמונים והתשעים. ו'רשומון', תערוכה המציגה איורי כרזות לקולנוע ולתיאטרון של סטודנטים לתקשורת חזותית בבצלאל.

ערב ערב כשעה וחצי לפני תחילת המופעים, תוכלו ליהנות מחגיגה חורפית באכסדראות ההיכל- בלווי מוזיקה חיה וברים!




לפרטים נוספים